Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Σάλκο...

Σήμερα στις 10:50-11:00.... αχ τρομερά 10 λεπτά για το νέο συγκρότημα JKS(τζέι κέι ες)...Ο χορευτής της ομάδας(Salko the danca)άλλαξε όνομα...μάλλον ονόμαΤΑ γιατί σύμφωνα με τον "ρυθμιτζή"(νέα λέξη για λεξικό=αυτός που δίνει το ρυθμό) Φώτη Παπ, πλέον πρέπει να τον λέμε Pamela Salko ή Vanessa!!!!!(Μην ρωτήσετε πως του ήρθε το Vanessa, ξέρουμε μόνο για το Pamela[η Anderson] Salko[το από πέρυσι παρατσούκλι του]...)

2 σχόλια: