Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Ένα τελευταίο!

Σήμερα στο σχολείο η Αριάδνη η μικρή με οδήγησε (και λίγο τον Σάλκο) προς την κατάθλιψη...κανένα τελευταίο φιλί.....Απαίσιο!!Μετά από όσα περάσαμε μαζί!?!Και παντρεύτηκε τον Ηλία!!!(τουλάχιστον χώρισαν)Δεν ξέρω τι άλλο να πω!!!!:'(

1 σχόλιο:

  1. ΤΟΝ ΗΛΙΑ;;;;;;;;;;; Εμένα με οδήγησε Σταυρούπολη μεριά η καστανομάτα μάγισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή