Η τρελή γενιά του '98 του Πειραματικού ΠΑ.ΜΑΚ
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012
Ένα τελευταίο!
Σήμερα στο σχολείο η Αριάδνη η μικρή με οδήγησε (και λίγο τον Σάλκο) προς την κατάθλιψη...κανένα τελευταίο φιλί.....Απαίσιο!!Μετά από όσα περάσαμε μαζί!?!Και παντρεύτηκε τον Ηλία!!!(τουλάχιστον χώρισαν)Δεν ξέρω τι άλλο να πω!!!!:'(
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 2:51 π.μ.
ΤΟΝ ΗΛΙΑ;;;;;;;;;;; Εμένα με οδήγησε Σταυρούπολη μεριά η καστανομάτα μάγισσα...
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΟΝ ΗΛΙΑ;;;;;;;;;;; Εμένα με οδήγησε Σταυρούπολη μεριά η καστανομάτα μάγισσα...
ΑπάντησηΔιαγραφή