Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Το νέο ρήμα Εκδικιώμαι(μελλοντικός αντικαταστάτης του εκδικούμαι)

Ενεστώτας:εκδικιώνομαι 
                    εκδικιώνεσαι
                    εκδικιώνεται
                    εκδικιωνόμαστε
                    εκδικιώνεστε
                    εκδικιώνονται
            [βαριέμαι να τους γράφω όλους...]
Μελ.Εξακολουθητικός:θα εκδικιώνομαι
                                       θα εκδικιώνεσαι
                                       θα εκδικιώνεται
                                       ΘΑ (ΤΟΥΣ) ΕΚΔΙΚΙΩΝΟΜΑΣΤΕ*
                                       θα εκδικιώνεστε
                                       θα εκδικιώνονται
*έπρεπε να τονιστεί γιατί έτσι πρωτοακούστηκε από το στόμα της Αριάδνης Μικρής.....Μέσα στο μάθημα έκανε black list(η black list μας μάρανε!) και την ρώτησα τι θα κάνουμε τα μέλη της black list...η απάντησή της άφησε ιστορία....λοιπόν απάντησε....ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΔΙΚΙΩΝΟΜΑΣΤΕ!!!!!....Εν συντομία έτσι "βγήκε" αυτό το νέο-μελλοντικό ρήμα....Την ίδια μέρα βγήκαν τα:ΚΑΛΑ ΡΕ!!!ΤΗΝ ΠΑΛΕΘΕΙΣ!!!! και ΡΕ ΑΥΝΑΝΙΣΤΗ!!!(τα οποία μπορούν να συνδιαστούν και να πούμε"Την ΠΑΛΕΘΕΙΣ ρε ΑΥΝΑΝΙΣΤΗ*......)

*Το "Αυνανιστή" και γενικότερο το αυνανιστής και αυνανισμός(με όλα τα άλλα της οικογενείας)προέρχονται από τον Αυνάν(Παλαιά Διαθήκη).Ο Θεός είχε πει στον Αυνάν να αφήσει έγκυο την σύζυγό του και αυτός αυνανιζόταν(δηλ.την έπαιζε-τραβούσε) για να μην γίνει αυτό και τιμωρήθηκε.Δεν είναι τυχαίο.Όποιος αυνανίζεται τιμωρείται!!!! χαχαχαχαχα!!!!!

Πηγή:μη επιβεβαιωμένη  ακόμα αλλά θα ρωτήσω τον Θρησκευτικό μας...

6 σχόλια: