Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Γαμώτο....

Γιατί ρε πούστη μου να σταματήσει να χιονίζει από τώρα!!!!!!Δεν μας καταλαβαίνει που κάναμε μάθημα οι μαθητές!!!!!Έλεος!!!Μια νύχτα ακόμη μόνο!!!!Ααα τι μου΄ρθε τώρα!!!!!Μια νύχτα μόνο.... http://www.savetubevideo.com/?v=xe1EZbrLTXY....Άκυτο τελείως αλλά μου ήρθε τώρα.....Πίσω στο θέμα.....Κρίμα...Αλλά υπάρχουν και άστεγοι που έχουν ξεπαγιάσει και τρώνε χιόνι οπότε καλύτερα....Ούτως ή άλλος πάλι οι ηλίθιοι δεν θα το έκλειναν το σχολείο!!!!!

1 σχόλιο: